Muhahaha:)

Muhahaha:)

joi, 29 decembrie 2011

Katia's a VICTIM!


'Tu porti pe frunte umbra mea.Ma razbun cu sange rece si nu ma tem ca intr-o zi,cand soarele pentru mine nu va mai fi,o sa-ti plang pe umar si o sa-ti vorbesc despre toate amintirile din castelul fermecat,unde am asteptat zacand pe podea pasul tau grabit,cazut din cer.Urmele bocancilor tai imi vor lasa amprente pe glezne ,iar tu...ma vei ierta!Eu o sa-ti scriu poezii,iar tu imi vei aduce stelute de mare,eu iti voi prepara budinca,iar tu ma vei duce pana la nori in balonul nostru cu aer cald.
Mi-e somn,suflet drag!Chiar daca luciditatea imi joaca feste...sunt sigura ca existi undeva,un ideal al meu...ratacit in negura trecutului care imi striga numele pana la epuizare.'
17:10

'Sunt in balonul cu aer cald si plutesc,inelele de pe degete ma strag,capul imi este imobilizat de un monstru cu clesti si ace,pulsul imi este monitorizat de un soricel.Stiu!Pentru noi,nu va exista 'adio'!Eu ies din scena inainte de a-mi rosti rolul,de a-mi sopti replicile cu ultimele puteri,nu te uit!'
20:56

'Nu iti permit sa ma judeci,nu iti permit sa ma critici...sau sa-mi reprosezi...sa ma umilesti...sa negi...sa refuzi orice gand...in care....poate...sau posibil...sau cel putin la modul realist...si sigur...eu dispar!'
23:19


EU PLEC DIN CASTEL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu