Muhahaha:)

Muhahaha:)

miercuri, 14 decembrie 2011

Gandaci.P.S.: T.I. !!!



Dormi,nu te trezi...te rog!Lasa-ma sa-ti soptesc povestea unui gandac oribil care s-a ratacit prin trupul meu,care mi-a dat ceva din hidosenia,din uratenia si rautatea sa,de fiinta alungata in misterul cerului sangelui meu.Mai stii cand mi-ai zis ca prin minte imi cotrobaie numai fabule de adormit copiii schizofrenici?Stii ca m-ai ranit,insecta scarboasa?!Mi-ai sarutat fruntea cu un gest parintesc si mi-ai zis sa te sun cand ajung acasa.Nu am uitat,creatura!A fost doar o greseala intentionata,probabil ma complac in situatia asta pentru ca raspunde unei nevoi fundamentale,insa nu si generala,ci doar proprie...imi e teama de singuratate si plang cand simt ca alerg prin visele unor starini.Mi-ai promis ca o sa-mi aduci 5 baloane colorate si cateva bomboane de ziua mea,a noastra...dar acum e doar a mea!Tu nu ai voie sa te bucuri de un lucru pe care l-ai uitat si l-ai ignorat.Nici macar nu i-ai acordat importanta,nu era 5 ,era 10 si nu noiebrie...decembrie!Gandacelul mi-a zis sa imi cumpar bomboane in forma de fructe de mare si cateva baloane,dar nu l-am luat in seama!Te-am uitat?Tu dormi,ti-am zis,nu ai voie sa te trezesti!Tu esti blestemat sa dormi,sa dormi,sa dormi...
In acea zi mi-ai cerut o bricheta si ai dat foc paharelor de plastic care inca mai miroseau a ciocolata calda si cateva picaturi se prelingeau pe degetele tale!Fumul gros imi inunda plamanii,ma sufoca si eram ametita,dar mancand din mar mi-am ingitit lacrimile.Si nu ai vazut,ai stat si ti-ai incalzit chipul si mainile cu o flacara nociva.De ce?!Tu chiar vrei sa-mi port gandurile intr-o valiza aruncata intr-un tren fara destinatie?Nu stiu unde vrei sa ajung!Dar...daca ai un bilet cu destinatia iadului,da-mi-l,te rog!Ti-l platesc in rate,fericirea e ieftina,dar cu toata rautatea ce mi-a invadat inima pana la refuz,pot sa iti platesc chiar mai mult!Tu dormi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu