Muhahaha:)

Muhahaha:)

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Ace de siguranta


Nu,nu meriti!Dar nici nu ma indoiesc de posibilitatea ta de a-mi traduce zambetul fals pe care mi-l afisezi zilnic si ma obligi sa-l cred.Defapt,cred in sansa ta de a-ti convinge neuronii ca tu ai un singur scop,iar singura ta menire este sa-mi furi inima nenorocita!Inainte de a te scuza,vorbeste-mi despre primul tau gand mizaerabil care ti-a tulburat minte la varsta cand nici macar nu distingeai culorile sau binele si raul.Sau spune-mi despre primul vis cu monstrii care iti mananca mainile,cand zburai si iti zdobeai oasele de zgarie-nori.Am voie sa cred orice despre tine,totul pleaca de la o iluzie sau o idee preconceputa,pentru ca am ajuns la etapa cand obsatcolele ma evita,nu mai sunt presarate prin zilele mele amare si s-au lamurit ca ambitia mea se obstineaza sa patrunda prin zidul prostiei.Da,obstacolele nu exista,nu facem slalom printre cretini si nici nu suntem oamenii lui nimeni altul.Daca animalele nu pot zambi tu de ce ai putea sa-ti atingi cu degetele de la picioare urechile?Mm...vezi?Toate sunt precum intr-o panza,sunt tesute in asa fel incat totul sa fie intr-o armonie totala,dar ceva sa transforme tesatura intr-un nimic destul de pretios.Nu intelegi,nu?Uite,eu iti vorbesc despre ceva si nici macar nu ma asculti,am ignori si iti fumezi viata.Crezi ca ma intereseaza daca imi acorzi importanta?Nu,pentru ca nu am nevoie de ea,dar stiu ca nu pot sa stau fara sa-ti vorbesc!Asa este firesc,normal si...acum ai priceput?Nimic nu se incapataneaza sa te faca sa fii pe deplin multumit,satisfacut,convins,ci doar se iveste in viata ta si simti ca nu poti sa rezisti fara acel lucru.Sunt amintiri de care am vrut sa scap,pastile si dropsuri care nu mi-au adus nici bucurie,nici tinerete,nici lacrimi.Asa ca am pastrat totul pentru mine,sunt posesiva si rea.Sunt o scorpie care nu te lasa sa-ti respiri doza de aer!Te limitezi la ceea ce eu iti spun nu pentru ca am dreptate,ci pentru ca iti spun lucrurile astea cu convingere si siguranta.Esti bolnav si eu te ajut sa traiesti in boala mintilor murdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu