Muhahaha:)

Muhahaha:)

miercuri, 14 iulie 2010

Comhaimseartha




Evitand privirile de piatra ale contemporanilor mei,am ales sa ma refugiez in spatele amintirilor,in spatele umbrelor cenusii,in valurile marii,in intunericul atat de dulce.Am ales sa zbor catre un spatiu strain mie,sa calatoresc in timp,in trecutul ce s-a luptat cu viitorul,prezentul adapostindu-ma cu bratele sale,cu orele si clipele,tinand clepsidra in mana,iar ochii imi raman fixati asupra nisipului ce se scurge fin.'Secta sinucigasa' este exemplul clar al manipularii psihicului uman,al puterii colosale,al teribilului masacru.Independenta o cautam in universul construit pe o panta abrupta,dar persoanele ce le acceptam in definitivul nostru 'templu' ne distrug ratiunea,ne constrang,ne spala creierul cu soda caustica.
Penita stiloului musca flamanda din frisca glazurata cu linii orizontale,ochii lasa amprente in toate colturile camerei,mainile imi tremura intr-un inghet glaciar,varfurile degetelor gusta din briosele cu ciocolata,eu sunt captiv intr-un joc exaltant.Sunt aproape de delir,cantecul etern al ceasului imi aminteste inca de fiinta mea,ma ridic de la birou,cad,ma lovesc de parchetul rece,ma ridic repede,imi privesc palmele,imi ridic bratele,le cobor brusc,ma asez pe pat,cu spatele la raftul cu carti.Vreau sa uit de ele.Lumea adancurilor ma cheama,vreau sa plec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu