Muhahaha:)

Muhahaha:)

joi, 30 decembrie 2010

Slaboumnik(2)


Obsesia pentru perfectiune ,probabil era o inchipuire minunata,a unui spatiu vid.Maniacul asta,avea un fel de dorinta absurda,de-ai face pe toti sa-l priveasca precum un individ al unei civilizatii de intelectuali dezaxati.Stiu,nu are noima jocul de cuvinte dintre 'intelectuali' si 'dezaxati',dar au in comun,viziunea superficiala si interpretarea gresita a doua cuvinte,care,dupa parerea mea,ar trebui sa dispara.
Absolvise al 3-lea sau al 4-lea,nu mai stiu exact,dar era unul dintre oamenii care preferau sa judece moartea si sa se prefaca pe toata durata unei sedinte de terapie,perfecti,impecabili,devotati si lipsiti de nevoi.
-Uite,ti-am adus ceva!Defapt,e un cadou,sper sa te faca sa te simti mai bine!
Ok,nu-mi dau seama ,care dintre noi era mai bolnav?
-Nu-mi place!
-De ce?
-Tu nu ai auzit?!Nu-mi place!
Lumina imi strapungea retina pana la sange,maxilarul ma durea ingrozitor.Apa,lumina si foc!Combinatia perfecta!Lama cutitului zambea si facea acrobatii infioratoare in jurul gatului acela delicat,venele se vedeau prin albul pielii,pulsul gonea catre infinit!Era sfarsitul!Un joc murdar cu reguli dictate de un psihopat!Sorbea cu zgomot dintr-o sticla de Hennessy.
-Tu!Tu si prietenii tai!Edaline si Ansel,vor muri si ei!Toti vom muri!Chiar si eu!Nu mi-e frica de tine,moarte nenorocita,ah,mergem,mergem acolo,da,acolo,la dracu',mama,tata,mor!Va multumesc,Borislav,sa te ia dracu'!Am sa beau in cinstea voastra,nemuritorilor!Eu mor!Iar voi...
Sangele se vedea prin camasa verde-marin,era un dar minunat!Cel mai frumos cadou!
Ochi,flori,praf,pian,cirese,amar,suflet,destin,muritor,lampa,ocean,vise,cer,agonie,zgomot,zbor,sfarsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu